پاک کردن آرایش صورت با میسلار واتر
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

پاک کردن آرایش صورت با میسلار واتر

چهار شنبه 5 شهريور 1399 ساعت 16:2 | بازدید : 89 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

شستشوی صورت و پاک کردن آن بخش مهمی از مراقبت های ضروری برای سلامت پوست هستند. امروزه بیشتر افراد از اهمیت این موضوع خبردارند و با دقت آن را در روتین مراقبتی خود گنجانده اند، اما چقدر با پاک کننده های آرایشی آشنایی دارید؟ آیا با صابون معمولی پوستتان را می شویید یا به سراغ محصولات تخصصی از جمله خرید میسلار واتر و پاک کننده آرایش صورت رفته اید. اگر میسلار واترها را نمی شناسید و یا نحوه دقیق عملکرد و کارایی آن را نمی دانیددر ادامه با ما همراه شوید.

 

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر (آب پاک‌ کننده آرایش) متشکل از مولکول ‌های کوچک پاک‌کننده پوست است که در آب غوطه ‌ور هستند. این مولکول های کوچک که میسل نام دارند به راحتی به چربی ها و آلودگی ها می چسبند و بدون خشک کردن پوست، ناخالصی ها را از آن جدا می کنند. بنابر این میسلار واتر می تواند به عنوان محلول چند منظوره شوینده صورت، آرایش پاک کن و مرطوب کننده عمل کند.

برندهای مختلف آرایشی بهداشتی محصولات خوبی به عنوان میسلار واتر تولید و عرضه کردند که می توانند حتی در سفر، کمپ یا جاهایی که دسترسی کافی به آب ندارید پوستتان را به خوبی از آلودگی ها پاک کنند.

میسلار واتر بر خلاف دیگر پاک کننده های آرایش صورت اثر چربی روی پوست باقی نمی گذارد و آرایش را به خوبی پاک می کند. اما در نظر داشته باشید که برای کرم پودرهای سنگین و ریمل های ضد آب بهتر است از شوینده ها یا آرایش پاک کن قویتری هم استفاده کنید تا پوستتان کاملا از آرایش پاک شود. مسیلار واتر با ترکیب ملایم و آبرسانش برای پوست های خشک و حساس بسیار  مناسب است.

ترکیبات میسلار واتر

میسل ها، هر دو ویژگی آب ‌گریزی و آب ‌دوستی را دارند؛ آن ها می‌توانند کثیفی، ناخالصی و آرایش صورت را از بین ببرند. ظاهر میسل مانند آب شفاف است؛ اما وقتی با پوست تماس پیدا می ‌کند، متوجه می ‌شوید که این محصول ترکیبات پیچیده‌ ای دارد.

میسل ‌های موجود در میسلار واتر عملکردهای مختلفی از جمله کمک به از بین بردن آرایش، پاک ‌سازی صورت و مرطوب کردن پوست را دارند. آن ها آلودگی، چربی و آرایش را از سطح پوست ‌تان جدا کرده و بدون آن‌که پوست ‌تان را خیلی خشک کنند، آن را تمیز و آب ‌رسانی می‌ کنند.

خرید میسلار واتر و استفاده از آن

این محصول را از مراکز معتبر مانند فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی میس و مستر خریداری نمایید. در این سایت شما دیگر نگرانی از بابت اصل بودن کالا و قیمت محصولات ندارید و می توانید در کوتاه ترین زمان و با اطلاع از تمامی ویژگی های کالای دلخواه خود را خریداری نمایید. یکی از بزرگ ترین مزایای خرید میسلار واتر آسانی استفاده از آن است.

کافی است مقداری از محلول را روی پنبه یا پد آرایش پاک کن ریخته و با ملایمت آن را روی پوست خود بکشید. می توانید از میسلار واتر برای پاک کردن آرایش چشم و تمام صورت خود استفاده کنید. کار را تا جایی انجام دهید که هیچ آلودگی به پد پاک کننده تان نچسبد. علی رغم سایر پاک کننده ها به ویژه صابون های سنتی که موجب آسیب رسیدن به پوست می شدند، میسلار واتر فرمولاسیون بسیار ملایمی داشته و نه تنها برای پوست ضرری ندارد، بلکه موجب مرطوب شدن و آب رسانی به آن نیز می شود. میسلار وار یکی از معدود لوازم آرایشی است که می توان از آن برای انواع پوست از جمله پوست نرمال، چرب، خشک، حساس یا مختلط استفاده کرد. همه این موارد باعث شده اند تا امروز در فهرسن محبوب ترین های پاک کننده آرایش صورت در جهان قرار گیرد.

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%d8%aa%d9%88%d9%86%d8%b1-%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%b3%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 22
:: بازدید هفته : 50
:: بازدید ماه : 47
:: بازدید سال : 505
:: بازدید کلی : 1516